Mä tartten jonkun tyypin

Moskovalaisartisti Umkan kappaleen Mne nuzhen chelovek vapaa käännös, vara så goda!




Мне нужен человек — Tartten jonkun tyypin

C F G(7) C
On paljon tyyppejä, joiden kanssa voi vain nukkua.
C F G(7) C C7
On paljon tyyppejä, joiden kanssa on kiva jutella.
F G(7) C E7 Am
On tyyppei, joiden kanssa voi istuu läpi yön teetä siemaillen.
F G C
Mut mä tartten jonkun tyypin, joka kieltää multa tupakoimisen.

Mun sielunelämäni on järjestetty niin kuin aakkoset.
Mä tunnen hyvät tavat, mutta siltikin mä pelleilen.
On niin monta keinoo päästä pilven päälle, mutta suoraan sanoen
mä tartten jonkun tyypin, joka kieltää multa tupakoimisen.

Rakkaus ei oo vitonen, jonka vaan vippaa viikoksi.
Eikä rakkaus ole pottu jossain Alepan laarissa.
Mut siltikin mä haluun, ett' ois terveet keuhkot. Siispä tartu kätehen.
Mä tartten jonkun tyypin, joka kieltää multa tupakoimisen.

6 kommenttia: